Нд. Січ 17th, 2021

Відомий лоукост змінює правила перевезення багажу

Угорська лоукост-авіакомпанія Wizz Air з 1 листопада 2018 року змінить політику безкоштовного перевезення ручної поклажі, зменшивши габарити речей, перевезення яких включено до вартості квитка, повідомляє Укрінформ.

“Нова політика передбачає, що пасажири, які не купили пріоритетну посадку, зможуть взяти на борт тільки невеликий предмет з габаритами до 40х30х20 сантиметрів. У разі, якщо мандрівник візьме з собою сумку більшого розміру, її необхідно буде за гроші здавати в багаж”, – повідомляють в авіакомпанії.

Світлина: ukrinform.ua

Зараз пасажир без пріоритетної посадки з ручною поклажею з розмірами до 55х40х23 сантиметрів має здавати її в багаж, проте плата за це не стягується.

Мандрівники, які купили пріоритетну посадку після вступу в силу нових правил, як і раніше зможуть брати в салон літака один основний предмет з габаритами до 55х40х23 сантиметрів і додатковий з розмірами до 40х30х20 сантиметрів.

Одночасно з анонсуванням нових правил Wizz Air ввів нову норму платного перевезення багажу 10 кілограмів з ціною перевезення від €7.



Як компенсацію за незручності пасажирам, які встигли купити квитки до 10 жовтня на рейси після 1 листопада і не сплатили за послугу пріоритетної посадки, Wizz Air безкоштовно додасть в бронювання безкоштовне перевезення 10 кілограмів багажу. Пасажирам, які оплатили перевезення багажу за аналогічним бронювання, безкоштовно додадуть у квиток пріоритетну посадку.

Нові правила в Wizz Air анонсували через кілька тижнів після того, як аналогічні правила запровадив інший лоукост – Ryanair. Обидва авіаперевізники аргументували зміну політики необхідністю зменшити затримки рейсів, пов’язані з опрацюванням ручної поклажі.



Нас можна знайти у Facebook; Telegram; Twitter.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *